NOON │ Varumärkesutveckling

OM NOON.

Det började med ett helskägg och ett leende. En glad man som trivdes bäst med att hjälpa andra; företrädesvis de som inte kunde slåss för sig själva, men även giganter och konkurrenter. Alla erbjöds en hjälpsam hand, ett pålitligt stöd och ett utvecklande ledarskap, vilka tillsammans skapade starka relationer över många år.


NOON såg ljuset 1944 och detta arv för vi vidare över denna och kommande generationer. Genom att fler med genuin välvilja hjälps åt åstadkommer vi mer, för oss själva och andra.

"Simplicity is the key to brilliance."

Senare tillkom den militära andan och satte sin prägel på NOON. Ett kraftigt pannben, framåtanda och driv. Verkan i målet med önskad effekt. Enkelhet och rak och tydlig kommunikation vilket medger handlingskraft och konkreta resultat. 


Det finns ett talesätt att "i krig är endast det enkla möjligt" och det har NOON tagit fasta på.


Varje problem har sin lösning, vilken kan vara enkel eller komplex. Vårt mål är att göra din lösning enkel och begriplig – utan att för den skull ta genvägar.

  • Är det enkelt kan alla förstå.
  • Är det enkelt kan alla bidra.
  • Är det enkelt kan alla agera för utveckling och framsteg.

"I krig är endast det enkla möjligt."

Det är NOON som kan lösa ditt specifika problem. Genom att presentera en vettig, enkel och begriplig lösning åt dig skapar vi de bästa förutsättningarna för er att nå målet.


Framåt.

NOON │ Varumärkesutveckling
Privacy policy

OK